"آدم خوب" ، "آدم بد" ، ما از کدام دسته ایم ؟ بر اساس چه معیار و سنجشی در دسته ای مشخص شده قرار می گیریم و از دسته ای دیگر مجزا می شویم ؟ انسان کامل,انسان خوب یا بد,معیار سنجش,ملاک خوبی و بدیانسان ها معمولا در تعاملات با یکدیگر خودشونو می شناسن و به دیگران شناسانده می شوند ، عده ای در تعریف همگان یک شخصیت و صفات مخصوص به خود دارند که همه اونا رو یک جور خاص می شناسند و توصیف می کنند و عده ای نه، نمی توان دو نفر را یافت که در مورد او به یک صورت صحبت کنند و ممکن است در دید بعضی ها یک انسان فرشته خو باشد و در دید دیگری یک حیوان درنده خو ...!اما آیا این که ما بر ا کانون فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی(ع)...
ما را در سایت کانون فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی(ع) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 0:46